Rakan Sejenayah..

Sunday, February 26, 2012

Al-kisah Hujan dan Unifi...

Hari ini kebetulan orang TM datang untuk membuat installation Unifi kat rumah family gua menggantikan line tenet sedia ada dan sekaligus menamatkan perkhidmatan ASTRO..huhu


elok diorang mai jer ujan lebat turun..huhu gasak korang la nak panjat tiang telefon kat belakang rumah tu untuk setup line Unifi..memang laju berdesup line tenet kat rumah family gua..file 200mb dalam 4-5min jer ble settle donlot..cuma sayang pasal adik gua dah nak balik Uitm Dungun esok..(time orang nak balik baru la line tenet nak laju..masa dok kat rumah line cam hampeh..hehe)


Ujan lebat menjadi semakin lebat..time hujan-hujan nie kakak gua masak lempeng cicah ngan kari ayam + air kopi ali cafe..fuhh


 aweh-aweh untuk pemasangan Unifi..
 pasang jangan tak pasang k..
 80% dah siap..
 rumah family aku sekarang guna Hypp Tv...bye bye astro
 Ujan Lebat membasahi bumi...
 tido pon sodap..heheh
 alhamdulillah..sejuk sikit malam nanti..
Ateh kesejukan..menyorok kat bawah kerusi rotan heheh


Salam sayang,






2 comments:

e-zati sofea said...

oh! best nye die... ok tak guna unifi? mcm mana plak dgn astro?

~Ahjusshi~ said...

ok gak la..tapi potensi sepenuhnya tak tau lagi sebab baru sangat guna..tapi line tenet memang laju...hepi giler huhu..hppytv pon banyak gak channel..walaupon xmacam astro..
rasenye astro nk terminate kot...:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com