Rakan Sejenayah..

Sunday, February 26, 2012

Taman Empangan Batu nan permai...

Jalan-Jalan amik angin kat kawasan empangan selepas subuh memang best..udara segar babe...tenang jer hati melihat kehijauan alam ciptaan Allah s.w.t..teringat masa kecik-kecik dulu selalu gak keluar jogging bersama family kat kawasan nie..

 Memang permai jer gua tengok empangan kat sini...udara pon nyaman..kalau korg nak tau..kat bukit hujung sane tu la Genting..tapi pasal kabus pagi so xnampak..
 Dulu kat sini la gua menjalankan aktiviti memancing..yang banyak kat dalam empangan nie pon ikan toman..
 batu-batu kat sini tempat gua melepak dulu-dulu..
 Subhanallah..permai babe..
 kalau korang nak tau..kat bawah tu la tempat pihak empangan kontrol gate untuk lepaskan air kalau air takungan kat empangan melebihi paras yang ditetapkan..kat situ jugak la tempat gua memancing bersama-sama rakan sejenayah mase sekolah menengah dolu-dolu..huhu
ikan jenis talapia..ketutu dan haruan banyak kat sini..
 Permandangan dari atas empangan..boleh nampak sekitar taman jasa dan selayang..
 lorong nak naik ke Empangan..sekarang agak suram..
 seram gak jalan sorang-sorang..heheh
sebaik ada aweks ngan balak dia jogging kat sini..tapi nampak cam tgh gaduh jer pasal balak dia jalan depan and tinggalkan aweks dia kat belakang..hmm..time xdapat bersungguh ko nak tackle..tp bila dah dapat macam tu plak ko layan dia ek..
Gua pantang betul la klu orang layan kaum wanita mcm ape jer..






Salam sayang,






1 comment:

~Ahjusshi~ said...

sape pernah datang sini??..ce komen..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com