Rakan Sejenayah..

Wednesday, February 22, 2012

Recap 11: Kedai Arab di Greenwood, Gombak

disuatu malam yang sunyi..tetiba gua mendapat panggilan telefo dari abah..


Abah: Jai, watpe jer..jom Kak Ima nak belanja kita semua..sempena sambut Ramadhan
Gua: Oyeker..wokeh lagi sejam kitorg sampai

Kak Ima, kaka sulung gua tetiba plak nk belanja semua makan malam tu..katanya sempena nak sambut Ramadhan 2011..so apa lagi.. tak ingat plak gua name kedai tu tp ada 'hidramaut' kat nama dia..nama kedai pon dah seram giler..hehe
papepon memang alhamdulillah kenyang n berbaloi..

 Mekacih Kak Ima ..belanja makan huhu
 gua punyer menu..sheesh kebab..roti pita..salad dressing ngan air coke..meme xsihat hehehe
 my wife xkurang juga..half roasted chicken..
 Wahida punyer menu..sup ape tah ngan roti sebesar talam...pakat likung ramai-ramai pon x abes hehehe...
 Sebelum makan bace doa dulu..huhu
Love You..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com