Rakan Sejenayah..

Monday, March 5, 2012

Maaf

Maaf. Perkataan yg mungkin senang diucap tapi kadang-kala belum terbit dari hati. Mari sama kita maaf-memaafkan. Sunnah Rasulullah صلى الله عليه وسلم yang selalu kita lupakan. Jadi, maafkan saya ya. Maaf sangat-sangat pada semua yg pernah terasa hati dgn saya, pernah dikecewakan, pernah rasa saya perasan bagus, pernah melihat buruknya akhlak saya, pernah marah kerana perkataan atau perbuatan saya, pernah geram kerana kelemahan atau kesilapan saya. Saya merayu tolonglah maafkan saya. Kita semua tidak sempurna lagi berdosa, jadi mari kita tiru Insan Sempurna lagi maksum صلى الله عليه وسلم.



Salam sayang,






1 comment:

Unknown said...

Тут по ссылке! частные индивидуалки Москвы
Я впервые размещаюсь на этом сайте. Меня зовут Слава!!!Буду рада видеть у себя в гостях адекватных мужчин которые хотят приятно провести время!Я простая общительная, позитивная, есть чувство юмора. Приглашаю отдохнуть и душой и телом!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com