Rakan Sejenayah..

Sunday, March 4, 2012

What Tha Fish...

hari ahad yang permai nie gua dah decide untuk memandikan bini kedua gua yang dah berbulan tak mandi dengan proper tu..huhu
segala kelengkapan dah siap dan kerja-kerja memandikannya berjalan lancar..cuaca panas menaikkan lagi semangat gua untuk memandi dan mempolish bini kedua gua tu...

 menitik peluh jantan gua mengelap ko weh...huhu
 harap maaf...nombor dan lokasi dirahsiakan untuk kemaslahatan umum..miahahaha
mane sampah-sampah yang tertinggal tu harap halal jer la..

Tapi apakan daya..elok siap keje membasuh dan mempolish jer..awan-awan gelap mula bergerak seperti memayungi kereta gua nie..huhuhu..harap-harap tak ujan la petang nie weh...
 Tengok tu dia mai dah...
dia mai dah..dia mai dah



Salam sayang,






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com