Rakan Sejenayah..

Sunday, March 4, 2012

Aktiviti selepas Semayang Jumaat..huhu

Salam geng...untuk entry kali nie..gua nk cite skit tentang aktiviti yang biasa dilakukan oleh penjawat awam (termasuk gua heheh) seusai semayang jumaat..

 Jalan utama depan pejabat gua lengang je der..hari Jumaat la katekan huhu
nuuunnn jauh disana..PICC heheh


apa lagi..pasar malam la der..kebetulan setiap hari Selasa dan Jumaat akan ada pasar malam di kawasan parking lot presint 2, berhadapan dengan Bangunan MOF kalau tak silap gua..GUa yang bekerja di Bangunan Menara Usahawan yang terletak bersebelahan tapak pasar malam tu memang tak melepaskan peluang untuk beli makanan kat sana..pasal kitorg dak-dak laki start g Masjid dalam kul 12.30 tgh hari..so pas abis solat Jumaat jer terus menuju kesana tapau ape yang patut..pasar kat sini dah start menjual sekitar kul 12.00 tgh hari lagi kalau hari Jumaat..
 dah start beroperasi seawal pukul 12 tgh hari lagi...
beli la pape yang patut buat alas perut huhu..aritu beli 'nasi kukus ayam berempah' ngan air tebu jer...


Salam sayang,






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com