Rakan Sejenayah..

Thursday, March 1, 2012

Recap Majlis Pelancaran Laman Web Rasmi EAIC..

Alhamdulillah semalam majlis berjalan dengan lancar dan mengikut perancangan yang ditetapkan...gua selaku emcee majlis pon boleh menarik nafas lega pasal tak tergagap-gagap semasa membaca teks majlis heheh...so far tahniah kepada rakan-rakan sejenayah gua kerana telah memberikan kerjasama yang terbaek untuk majlis nie...

 Sessi sidang media selepas majlis..
 Jawab ler pape yang patot..
 seksa gua dah lepas heheh...
 angin senggugut gua dah ilang pas majlis selesai..hehe
 Logo Suruhanjaya tempat gua bekerja sekarang...
terima kasih teks..for helping me..huhu
rehat jap..Majlis dah abes..huhu


Salam sayang,






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved belog-ahjusshi.blogspot.com